New snood on the way...

domingo, janeiro 24, 2016 Unknown 0 Comments








A uns dias, falei de uns novos #novelos que comprei da marca #Katia. 
Na altura que entrei na loja, fui à procura de uma #lã que conjuga-se com uma #fazenda que me foi entregue à algum tempo para fazer uma gola. 
As fazendas, para além de muito quentes e invernosos, são tecidos muito densos, à base de lã. Este que me foi entregue é em tom de  #cinza e #castanho, assim escolhi esta cor nº7829, da referência #Azteca...
Quando tiver tricotado tudo mostro.


A few days ago, I spoke of a new #skeins I bought the #Katia brand.
At the time I entered the store, I was looking for a wool that combines with a #wool cloth that was given to me some time to make a #snood.
The wool cloth, in addition to hot and Winterfall, are very dense #fabric, based wool. This given to me is in shade of #gray and #brown, so I chose this color nº7829, the #Azteca reference...
When you have #knitted all show.


0 comentários: